بلاگ

آیا پوشیدن تیشرت در محل کار مناسب است؟

خرید تیشرت کار با چاپ تبلیغاتی

میزان مناسب بودن تیشرت در محل کار

به طور حتم تا به حال به مفهوم لباس کار و انواع ویژگی های آن آشنا شدید. مطلبی قصد اشاره به آن را داریم این است آیا استفاده و یا پوشیدن تیشرت در محل کار مناسب با چه مشاغلی می باشد. برای شروع بهتر است با برخی از خصوصیات یک تیشرت خوب در ابتدا آشنا شویم تا درک بهتری از پوشیدن تی شرت در محل کار داشته باشیم.

یک تیشرت خوب برخی از ویژگی های زیر را دارا می باشد:

جنس با کیفیت لباس کار: تی شرت های خوب از جنس های با کیفیت ساخته شده اند که دوام و طول عمر آنها را افزایش می دهند. جنس هایی مانند پنبه یا پلی استر با کیفیت بالا به عنوان انتخاب مناسبی برای خرید تیشرت محسوب می شوند.

مدل و استایل لباس کار: تیشرت های خوب باید دارای مدل و استایلی منحصر به فرد و جذاب باشند. طرح و متن با کیفیت، الگو ها و رنگ های زیبا می توانند تیشرت را جذاب تر کنند.

سایز متناسب با بدن: سایز تی شرت باید به خوبی با بدن شما سازگار باشد و مناسب با قد و اندازه شما باشد.

راحتی لباس کار: یک تی شرت خوب باید راحتی بالایی داشته باشد که بتوانید آن را به طول روز بپوشید. سبک بودن و قابلیت تنفس پذیر بودن پارچه آن نیز یک از ویژگی های مهم می باشد.

دوام و استحکام لباس کار: معیار یک تیشرت خوب و با دوام به نسبت مقاومت آن در برابر شستشو و استفاده مکررسنجیده می شود. ذکر این مطلب مهم است که با توجه به مقدار درصد پنبه و پلی استر بکار رفته در پارچه تی شرت ، نحوه شستشو ها می بایست با یکدیگر متفاوت با شد و طبق دستور عمل ذکر شده بر روی تیشرت و لباس کار اقدام به شستشو آن نمود .

با در نظر گرفتن این موارد، می توانید اقدام به خرید یک تیشرت و یک لباس کار خوب و مناسب از سایت فروشگاه لباس کار سعید نمایید.

آیا به معنای واقعی می توان از تیشرت بعنوان یک لباس کار مناسب استفاده نمود :

استفاده از تیشرت به عنوان لباس کار بستگی به نوع شغل و محیط کاری شما دارد. در برخی موارد و شغل های غیررسمی، استفاده از تیشرت می تواند مناسب باشد، اما در برخی محیط های کاری رسمی، تیشرت ها ممکن است مناسب نباشند.

با در نظر داشتن مطلب ذیل  می توانید در نظر داشته باشید که تیشرت را به عنوان لباس کار استفاده کنید:

استایل تیشرت: شکل ظاهری تیشرت یکی از موارد مهم در انتخاب و خرید تیشرت مناسب با استایل محیط کار و نوع شغل شما می باشد. استفاده از تیشرت های ساده و و بدون عکس معمولاً در محیط کار رسمی قابل قبول تر هستند.

جنس و کیفیت: تیشرت های با کیفیت پارچه بالا می توانند در بلندمدت بیشتر دوام داشته باشند و به زیبایی ظاهر شما می افزایند. انتخاب پنبه خالص یا پنبه مخلوط با پلی استر با کیفیت بالا می تواند گزینه مناسبی برا استفاده بعنوان لباس کار در محل کار شما باشد.

شستشو و نگهداری آسان لباس کار: تمیز نگهداشتن تی شرت ها با توجه به ساعات طولانی کار امری دشوار است پس توصیه می شود با استفاده از تیشرت هایی که به راحتی قابل شستشو و نگهداری هستند بعنوان لباس کار از آن استفاده نمایید، زیرا به شما این امکان را می دهند که آنها را به طور منظم از لباس کار تمیز در محل کار خود استفاده نمایید.

استفاده از لباس های دیگر با تیشرت: اگر پوشیدن تیشرت به تنهایی در محل کار شما معقول نیست می توانید برای افزایش پذیرش این نوع از لباس کار توسط سایرین، تی شرت را با لباس کار و یا همان جلیقه خبرنگاری نیز استفاده کنید تا ظاهری حرفه ای تر و مناسب تر به دست بیاورید.

ذکر این مطلب مهم است که همواره می بایست مطابق با سیاست ها و قوانین خاصی که محل کار برای پوشیدن لباس کار است حرکت کنید و در صورت تردید، با مدیریت یا دپارتمان منابع انسانی صحبت کنید تا درباره استفاده از تی شرت به عنوان لباس کار اطلاعات مناسب کسب کنید.

چه زمانی بهتر است از تیشرت آستین بلند بعنوان لباس کار استفاده نمود:

تی شرت آستین بلند یک لباس کار کاربردی است که در بسیاری از موقعیت ها می توان از آن استفاده کرد. در زیر چند کاربرد متداول تی شرت آستین بلند را برای شما توضیح می دهم.

همان طور که می دانیم استفاده از تی شرت آستین کوتاه به عنوان لباس کار در محیط های اداری کشور ایران عرف نیست. اما تی شرت آستین بلند همانند یک پیراهن مردانه در ظاهر عمل می کند و جنبه رسمی به لباس کار می دهد.

استفاده در فصول خنک: تی شرت آستین بلند به دلیل طول بلند آستین مناسب برای فصل پاییز و مناطق خنک تر است. آستین بلند آن به شما امکان می دهد که دستانتان را در شرایط سرد محافظت کرده و تا حدی گرم بمانید.

استفاده در فصول گرم : بله در فصل گرما هم می توان از تی شرت آستین بلند استفاده نمود. اگر شما در محیط بیرون و در معرض تابش نور خورشید مشغول به کار هستید ، توصیه می شود از تیشرت آستین بلند جهت جلوگیری از آفتاب سوختگی دستها استفاده شود که بع نوعی بهترین لباس کار در فصول گرم سال می باشد.

با توجه به مطالب بالا می توان این برداشت را داشت که تی شرت آستین بلند یک لباس کار چند منظوره است که می توانید به شکل های مختلف در موقعیت های مختلف از آن استفاده کنید.

انواع چاپ تبلیغاتی که امروزه بر روی انواع تیشرت اجرا می شود:

چاپ سیلک: یکی از قدیمی ترین چاپ های است که همچنان محبوبیت زیادی برای استفاده دراد. چاپ سیلک یکی از روش های معمول برای چاپ تبلیغاتی روی انواع تی شرت است. در این روش، رنگ خصوص به واسطه شابلن و یا کلیشه ساخته شده از پیش بر روی تی شرت منتقل می شود. این روش به عنوان یکی از روش های عمده چاپ تبلیغاتی است.

چاپ حرارتی یا لیزری: چاپ حرارتی شامل انتقال مستقیم تصویر تبلیغاتی از یک کاغذ چاپ حرارتی به سطح تی شرت است. این روش می تواند بر روی تی شرت های یک رنگ یا چند رنگ انجام شود و قابلیت چاپ تصاویر و لوگوهای پیچیده را دارد.

اگر قصد خرید تیشرت را دارید می توانید در کمترین زمان ممکن با مراجه به سایت فروشگاه لباس کار سعید از انواع تی شرت جودون کار دیدن فرمایید و همچنین با ارسال طرح تبلیغاتی مورد نظر خود ، آن را در سریع ترین زمان ممکن چاپ و تقدیم به شما خریدار محترم لباس کار می نماییم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *