بلاگ

استفاده از لباس فرم رستورانی و روپوش آشپزی و پیش بند آشپزی

لباس-کار-سعید-روپوش-لباس-آشپزی
همان طور كه می دانيم در محيط هر شغلي، لباسی تعريف شده است كه به لباس كار شناخته مي شود. محيط آشپزخانه نيز از اين امر مستثنا نيست و لباس مخصوص خود را دارد. همچون گذشته، ديگر آشپزان و افرادی در پخت و پز مواد غذايی فعال هستند، به لباس آشپزی يك دست سفيد ساده نيستند و دنبال لباس آشپزی هايي با طراحي و رنگ آميزی خاص و منحصر بفرد هستند.
لباس-کار-سعید-روپوش-لباس-آشپزی-کلاه-آشپزی

لباس-کار-سعید-روپوش-لباس-آشپزی-کلاه-آشپزی

ست كردن لباس خدمه رستوران ها با رنگ دكور آن مجموعه بسيار مورد اهميت افراد قرار گرفته و اين امر انتظار را از توليدي های براي توليد لباس فرم و روپوش آشپزی و گارسونی به مراتب بالا مي برد. اما لباس فرم رستورانی تمام نياز مجموعه ها را به تنهايی حل نمي كند. امروزه با افزايش قيمت البسه، خريد مكرر لباس آشپزي به صرفه نبوده و می بايست چاره ای برای انديشيد. بهترين راه حل اقتصادی ، خريد پيش بند آشپزی است كه از كثيف شدن روپوش و شلوار فرد جلوگيری ميكند و حتی در صورت كثيف شدن، ديگر نياز به شستن هر روز همزمان روپوش و شلوار فرد نيست. رنگ هاي قرمز ، سرمه ای ، مشكی و سفيد از رنگ های اصلی پيشبند آشپزی می باشد.

جنس پارچه اين پيش بند ها از فلامنت كجراه با وزن تقريبی ٢٧٠ گرم در هر متر می باشد كه كاملا بدون آبرفت و دارای رنگ ثابت است. البته نوع ديگری از اين پيش بند آشپزی وجود دارد كه از پارچه شمعی تهيه شده و داراي ويژگی ضد آب می باشد و از تنوع رنگی بالايی برخوردار می باشد. در بعضي موارد افراد علاقه ای به استفاده از روپوش های آشپزی آستين دار و كلاه را ندارند كه ممكن است يكی از دلايل آن ، دمای بالای محيط كار باشد. اما چاره كار چيست؟
در واقع به دليل رعايت موارد بهداشتی می بايست راه حلی براي اين دسته از افراد انديشيد. استفاده از آستين و كلاه يكبار مصرف آشپزی پيشنهاد می شود. به دليل نازك بودن و داشتن سطح توری، از تنفس پذيری و گردش هوايی مناسبی برخوردار می باشد و هر يك جفت آستين يكبار مصرف و يك عدد كلاه آشپزی يكبار مصرف براي مصرف روزانه يك فر كافيست و از قيمت ناچيزی نيز برخوردار مي باشد. و در 2 رنگ سفید و آبی قابل خرید از فروشگاه لباس کار سعید می باشد.