بلاگ

انتخاب صحیح لباس کار مناسب بر اساس شغل فرد

لباس-کار-سعید-تولیدی-قیمت-خرید-لباسکار

لباس كار مرتبط با شغل خود بپوشيم:

پوشيدن لباس كار مرتبط با شغل از الزامات هر كاری مي باشد. اما لباس كار مناسب و همخوان با شغل ما كدام است؟! در ادامه مطلب به اينكه چه لباس کاری مناسب با چه محيطي است ، اشاره مي كنيم.
براي مثال تصور كنيد به عنوان نگهبان/حراست و يا انتظامات مجموعه اي براي كار انتخاب شديد. شما نمي توانيد با هر لباسي در محل كار خود حاضر و مشغول بكار بشويد. در واقع لباسي كه بر تن دارید ، ابتدا نمايانگر عضويت شما در آن مجموعه و البته نوع فعاليت شماست.

انتخاب لباس کار مناسب

اما چه لباس كار مناسبی براي اين شغل بر تن نمود؟! براي شروع نياز به لباس كاری هست كه متشكل از پيراهن و شلوار است. به طور معمول پيراهن فرم نگهباني داراي ٢ جيب در جلوي لباس و ٢ عدد پاگن (جاي درجه) در هر طرف سرشانه های پيراهن می باشد.بطور معمول جنس پيراهن از تترون مي باشد و ممكن است جهت داشتن تن خور بهتر از پارچه ترگال نيز استفاده شود و داراي رنگ بندی آبي،طوسي،سفيد،كرم،سرمه ای و مشکی است.
پوشيدن پيراهن نگهبانی پاگن دار به تنهايي كافي نمي باشد و مي بايست از يك شلوار فرم نگهبانی نیز براي تكميل لباس كار نگهبانی استفاده نمود. جنس شلوار فرم نگهبانی پارچه اي (فاستوني) مي باشد.
از ملزومات ديگر كه در پوشش يك فردي كه مسئول نگهبانی و پارکبانی است ، بكار می رود مي توان به واكسيل و كلاه فرم نگهبانی اشاره نمود.

لباس كار فرم خانمها كدام است؟!

تصور در شركت هاي بزرگ و داراي تعداد كاركنان خانوم بالا در يك محل، هر کسی به سليقه خود لباسی با هر رنگي بپوشد و در محل كار حاضر شود! اولين مسئله اي كه در ديد يك مراجعه كننده پنهان نمی ماند، هرج و مرج پوششی در آن مجموعه می باشد. براي حل اين مشكل می توان از لباس كار فرم اداری زنانه (مانتو فرم اداری) استفاده نمود.
در توليد مانتو فرم زنانه تمام نكات يك پوشش اسلامي براي حفظ شأن خانوما در نظر گرفته شده است. از مزایای دیگر استفاده از اين مانتو اداری مي توان به متحدالشكل كردن اعضا و نظم بيشتر در مجموعه را نيز اشاره نمود.در تكميل اين پوشش مي توان مقنعه را نيز به آن اضافه نمود.

لباس-فرم-فست-فود-تی-شرت-کار

لباس-فرم-فست-فود-تی-شرت-کار

لباس كار مناسب براي فست فود fast food

در واقع بهترين لباس براي فست فود ، خريد تی شرت است. تنوع بالا در رنگ بندی تیشرت مردانه، اين امكان را به خریدار میدهد كه بتواند رنگ لباس كار پرسنل خود را با رنگ دكور ست بنمايد.
به طور معمول براي تكميل لباس فست فود ، به همراه تيشرت مي توان از كلاه كپ نقاب دار نيز استفاده نمود. با اندک هزینه ای می توانيد لوگو و نام مجموعه را روي تيشرت كار پرسنل چاپ كنيد كه موجب افزایش زیبایی آن می کند.

محصولاتی كه از فروشگاه لباس كار سعيد مي توانيد خريد كنيد شامل:

خريد لباس كار فست فود
خريد لباس كار رستوران و رستوراني
خريد لباس كار پيراهن و شلوار نگهبانی/حراست/پارکبانی/انتظامات
خريد لباس كار تی شرت/ تیشرت