بلاگ

بهترین برند لباس کار / کفش ایمنی / دستکش کار / کلاه ایمنی (پارت اول)

یکی از دلایلی که میل به استفاده از تجهیزات ایمنی را امروزه روز بالا برده است ، اجرای استاندارد های ایمنی فردی توسط اداره وزارت کار است.
اما شاید این تمام دلیله این مقدار تقاضا برای استفاده از لباس برای کار ، کفش کار و سایر ملزومات ایمنی نباشد، اصلی ترین دلیل به نظر من هزینه های بالای درمانیست که پس از حادثه گریبان گیر فرد حادثه دیده یا کارفرما می شود.
بنابراین خرید لباس مناسب، کفش ایمنی و کلاه کار استاندارد می تواند درصد خسارت های جانی و مالی را تا حد قابل قبولی کاهش دهد و البته خود این وسایل حفاظت فردی هزینه چندانی ندارد.
اما از چه لباسی و یا کفش کاری استفاده کنیم می تواند چالش برانگیز باشد و ممکن است موجب سردرگمی افراد کم تجربه در زمینه خرید لوازم ایمنی مناسب و استاندارد شود.

معرفی بهترین برند و تولیدی لباس کار 


در ادامه مطلب شما را با بهترین نوع لباس کار ، کفش ایمنی/کفش کار و سایر ملزومات مهم و موثر در ایمنی فرد آشنا میکنم.
برای شروع به سراغ لباس کار میرویم که از موارد اصلی برای شروع هر کاری به حساب می آید.
بر خلاف گذشته که میل چندانی به استفاده از لباسکار در حین کار بین افراد وجود نداشت، امروزه امکان فعالیت اجرایی بدون لباس مناسب کار ، بدلیل وجود استاندارد ها و ناظران HSE مستقر در محل فعالیت فرد وجود ندارد.
تولیدات زیادی تحت عناوين برندي گوناگون وجود دارند که در صنعت پوشاک ایمنی فعالیت دارند. اما آيا همه آنها بهترين در توليد لباس كار هستند؟ در جواب اين سوال مي توان گفت كه هميشه در هر صنعتي تعداد رقباي بنام و بزرگ و موفق كمتر از انگشتان يك دست است.
مراكز توليد لباسكار صنعتي نيز از اين قائله مستثنا نيست. در واقع بهترين برند لباس كار با فاصله بسيار بالا از سايز رقباي فعال در زمينه لباس كار شركت توليدي البسه كار سيناورك / SINA WORK است. براي بهترين بودن در صنعت پوشاك،عواملی همچون نیروی متخصص، چرخ های خیاطی تمام صنعتی و به روز نیاز است که تولیدی SINA WORK دارای نیروی متخصص خلاق در طراحی و برش دقیق لباس است و هم از بروز ترین چرخ خیاطی های صنعتی ک تماما دارای آخرین مدل در نوع خود است ، بهره میبرد.

لباس کار جدید-لباس کار مهندسی

لباس کار جدید-لباس کار مهندسی

به جراعت می توان گفت که پارچه مورد استفاده در لباسکار این برند معتبر که فلامنت کجراه است ، از بالاترین وزن و سطح تراکم برخوردار است که علاوه افزایش استحکام پارچه در حین کار، مقاومت بالایی در شستشو نیز دارد بصورتی که پس از شستشوهای مکرر حتی پس از یکسال، سطح پارچه لباس پورز نمی دهد و بدلیل استفاده از بالاترین تکنولوژی رنگ برای پارچه، در مجاورت آفتاب ، رنگ پریدگی و بور شدن ندارد و حس کهنه شدن لباس کار به شما دست نمی دهد.
اما درباره دوخت این لباس می توان به ۳ دوخت بودن آن اشاره کرد که بر خلاف سایر رقبا که از نوع ۳ دوخت فقط در قسمتی کمی از لباس که بیشتر جنبه نمادین دارد استفاده می کنند، لباس کار سیناورک تمام درزهای های موجود در لباس را با دوخت به اصطلاح کابویی (۳ دوخت) انجام می دهد به طوری که درصد امکان پارچه شدن لباس در حین کار تقریبا به صفر می رسد و این یعنی جلوگیری از هزینه خرید مجدد یک لباس که ممکن است شما با خرید از سایر برند های دیگر متحمل شوید.
در این لباس کار از زیپ های پلاستیکی با کیفیت که به نوع سیلور معروفند، استفاده شده است. کارکرد این نوع زیپ بسیار آسان و روان بوده و دارای ظاهری کاربر پسند است.
در قسمت های یقه ، سر آستین و قسمت کمر لباس از لایی های مخصوص جهت افزایش زیبایی رخ لباس استفاده شده است.
بر خلاف تصور محدودی از افراد که استفاده از کش در قسمت کمر لباس موجب جمع شدن لباس در ناحیه کمر فرد می شود و از رخ خوبی برخوردار است ،شرکت تولیدی سینا ورک با حذف کش کمر لباس، نتنها زیبایی لباسکار را بر روی تن دو چندان نموده ، مشکل افرادی که در حین کار خم میشوند و همیشه از بالا امدن لباس خود در این پوزیشن ناراحت بودند را با طراحی دقیق حل نموده است.
توليدات لباس كار sinawork در ۱۶ رنگ زیبا و ۷ سایز بصورت مداوم در حال تولید است که بطوری روزانه حدود ۵۰۰ دست کاپشن شلوار کار تولید و روانه بازار میگردد که در نوبه خود یک رکورد در حرفه پوشاک صنعتی به حساب می اید.
مسلما با یکبار خرید از محصولات این برند، علاوه بر محسوس شدن تفاوت ها با البسه قبلی خود، رضایت ۱۰۰ درصدی شما را نیز بدست می اورد.
تمامی محصولا سیناورک/sinawork در فروشگاه لباس کار سعید قابل تهیه می باشد.
بعد از کاشپن و شلوار کار ،پر مصرف ترین لباس برای کار، لباس کار یکسره یا همان سرهمی طرح خلبانی است که از گذشته تا به حال طرفداران مخصوص به

معرفی بهترین برند و تولیدی لباسکار بندی / دوبنده کار 

خود را دارد. با توجه به اینکه یکسره شامل تولیدات سینا ورک میشود، رتبه اول در طراحی لباس،کیفیت پارچه و دقت بالا در دوخت متعلق به این برند است.
در فصل گرما مخصوصا تابستان ، برای افرادی تحمل گرمای زیاد در حین کار را ندارند، سراغ لباس کار بندی یا همان دوبنده کار را میگیرند. اما ایا برند موفقی در تولید این از لباس کار وجود دارد؟!

جواب این سوال مثبت است، تنها تولید کننده ی که از بهترین نوع پارچه، بهترین طراحی ظاهری لباس که بسیار کاربردی است در لباس خود استفاده میکند لباس کادثر psp است، استفاده از پارچه کتان ۷۰ درصد نخ تولید شرکت معتبر زرین پود ، که علاه بر افزایش زیبایی و رخ لباس ، از مقاوت خوبی برخوردار است و بسیار مناسب افرادیست که شغل انان جوشکاری و فرز کاری است. استفاده از تعداد بالای جیب در محل های متفاوتی در لباس دوبنده کار، حداکثر نیاز هر کاربری را درحین کار رفع میکند. در قسمت جلو و پشت این لباسکار بندی فضای بسیار مناسبی برای چاپ تبلیغاتی و درج لوگو و اسم برند شما در نظر گرفته شده است.در ضمن این لباس دارای ضمانت کیفیت پارچه در خصوص عدم ابرفت و تثبیت رنگ است.

معرفی بهترین برند و تولیدی تی شرت جودون / تیشرت کار 

تی شرت کار نیز مورد توجه بسیاری از افراد است مخصوصا افرادی تحمل کار در شرایط گرم را ندارند. از خصوصيات يه تيشرت جودون ميتوان به درصد بالاي نخ موجود در الياف پارچه و تنفس پذير بودن آن اشاره نمود كه در كاهش تعرق اضافي بسار موثر است .بطور حتم در این زمینه هم یک تولید کننده توانا وجود دارد تحت نام poshka یا همان لاگوست كه محصولات خود را به بازار عرضه می کند. تولید انواع تی شرت جودون مخصوص کار با بیش از ۱۰ رنگ متنوع و کاربر پسند و ۴ سایز از فعالیت های تخصصی این برند است. تمامی محصولات تیشرت جودون دارای ضمانت فاکتوری در خصوص عدم ابرفت و ثبات رنگ است.