بلاگ

خرید لباس کار,قیمت لباس کار,تولید لباس کار

تولید-لباس-کار-قیمت-خرید-لباسکار-فروشگاه-سعید

از کدام تولید کننده لباس کار با نازلترین قیمت خرید کنیم ؟

مزیت خرید از یک واحد تولید لباس کار چیست؟ در جواب به این سوال می توان گفت که امروزه بسیاری از مشکلات اقتصادی موجود در جامعه مربوط به واسطه گری های بی مورد در فروش یک محصول می باشد.

تقریبا ۹۹ درصد از فروشگاه های خرید اینترنتی لباس کار بصورت یک واسطه بین تولید کننده لباس کار و خریدار لباس کار عمل می کنند که جز افزایش قیمت لباس کار و افزایش تحمل فشار اقتصادی بیشتر برای خریدار از عملکرد مثبتی برخوردار نمی باشند.

فروش بی واسطه لباس کار

شاید بزرگترین آرزوی مشترک یک تولید کننده و خریدار لباس کار ،ارتباط مستقیم و بدون واسطه می باشد. از مزایای این نوع از همکاری می توان به کاهش قیمت لباس کار برای خریدار و افزایش حاشیه سود برای تولید کننده لباس کار اشاره نمود. همچنین روند تولید لباس کار و تحویل آن به مشتری بسیار سریع و کوتاه نیز می شود.
در واقع تنها تولید کننده لباس کار که بصورت اینترنتی اقدام به فروش لباس کار با قیمت مناسب می کند، فروشگاه لباس کار سعید است.

آسانی خرید از فروشگاه سعید

خرید لباس کار از فروشگاه سعید بسیار آسان می باشد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای خرید نمی باشد.
در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید محصول می توانید با تماس با فروشگاه سعید بصورت رایگان از مشاوره تخصصی این فروشگاه بهرمند شوید.

رنج قیمت انواع لباس فرم کار در فروشگاه سعید

1-رنج قیمت لباس کار دو تکه شامل کاپشن و شلوار کار از ۵۰ هزار (لباس کارگری) الی ۱۳۰ هزار (لباس مهندسی/مدیریتی) می باشد.

2-رنج قیمت لباس کار دوبنده از 50 هزار الی 135 هزار (کتان) می باشد.3-رنج قیمت لباس کار سرهمی / بیلرسوت با توجه به نوع دوخت و پارچه از 65 هزار الی 135 هزار است.

4-رنج قیمت تیشرت جودون کار 38 هزار تومان است.

در واقع شما می توانید با ورود به سایت لباس کار سعید از جدیدترین مدل های لباس فرم رستورانی/روپوش آشپزی/لباس سرآشپز یا شف/پیش بند و کلاه و شلوار آشپزی تولید سال 2019 دیدن فرمایید.

تنها در فروشگاه سعید می توانید بیش از 100 مدل انواع روپوش آشپزی را مشاهده و خرید کنید.به طوری که بالای 95 درصد از سلایق مشتریان را در بر میگیرد.

خدمات چاپ فوری لباس کار

چاپ فوری دیجیتال لباس کار یکی دیگر از خدمات انحصاری و ویژه این فروشگاه بزرگ اینترنتی می باشد. در صورت نیاز مشتری به خدمات گلدوزی لباس کار ، در اسرع وقت با بهترین کیفیت انجام می گردد.

در کدام فروشگاه دیگر می توانید تنها در مدت 30 دقیقه لباس خود را بهمراه چاپ درخواستی در اختیار داشته باشید؟! با کمی جستجو در گوگل متوجه انحصاری بودن این امر که فقط توسط این فروشگاه انجام می گردد را می شوید.

فروش لباس کار و مانتو فرم زنانه

همچنین با توجه به طرح لباس آشپزی رنج قیمت از 44 هزار الی 83 هزار تومان می باشد. البته تنوع لباس کار زنانه نیز از ویژگی های دیگر این فروشگاه می باشد.

بیش از 30 مدل لباس فرم/مانتو/روپوش زنانه بصورت رنگ بندی تولید شده و تصویر هر یک از محصولات در سایت موجود می باشد. طراحی البسه خانمها بسیار شیک و مدل 2019 بوده و از قیمت بسیار پایین تری به نسبت بازار برخوردار است.

فروش انواع روپوش بلند هنرستانی/کارگاهی/آزمایشگاهی

با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و نیاز مبرم دانش آموزان و دانشجویان به لباس کار کارگاهی، انواع روپوش بلند کارگاهی و آزمایشگاهی مردانه و زنانه در رنگ های سفید/سرمه ای/آبی/طوسی و کرم با تنوع سایز بندی از فروشگاه لباس کار سعید تهیه و یا در صورت تمایل می توانید در وقت خود صرفه جویی و بصورت غیر حضوری خرید بفرمایید.

لباس فرم نگهبانی از دیگر دغدغه های این فروشگاه می باشد. از همین رو انواع پیراهن فرم و شلوار نگهبانی و پارکبانی بصورت سایزبندی تولید و قابل خرید برای مشتریان عزیز می باشد.