بلاگ

استفاده از تیشرت جودون کار 70 درصد پنبه بعنوان لباس کار

تیشرت جودون کار تابستانی خنک مناسب کار با چاپ لوگو رنگی

آشنایی مقدماتی با پارچه تیشرت جودون کار

در قیاس با زمان گذشته ، تنوع لباس کار به شکلی زیاد شده است که خریدار با توجه به نیاز خود می تواند اقدام به خرید لباس کار داشته باشد. با شروع فصل گرما استفاده از تیشرت جودون کار بعنوان لباس کار مورد توجه خریداران قرار می گیرد چرا که هر نوع لباس کار ی مناسب فصل گرما نمی باشد.

اگر به دنبال خرید تیشرت جودون کار و استفاده بعنوان یک لباس کار مناسب را دارید ،  بهتر است با مطالعه ادامه مطلب بهترین خرید را از فروشگاه لباس کار سعید را داشته باشید.

تعریف پارچه تیشرت جودون پنبه : تا به امروز به طور حتم نام پارچه تیشرت جودون به گوش شما شنیده شده است و احتمالا این سوال در ذهن شما وجود آمده که چه تفاوتی محسوسی بین پارچه جودون با سایر پارچه های که در تولید تی شرت استفاده می شود وجود دارد!

نام تیشرت جودون برگرفته از شکل بافت پارچه است. پارچه تیشرت جودون با دستگاهی به شکل گردبافت و لوزی شکل تولید و بافته میشود که نوع بافت آن بسیار متفاوتی با پارچه تی شرت نخ پنبه است، و دلیل تفاوت آن ضخمات بیشتر پارچه جودون به دلیل نوع بافت آن است که از نوع پارچه تیشرت نخ پنبه بسیار ضخیم تر است.

در تولید تیشرت جودون کار از چه متریالی استفاده می شود؟

به طور کل از دو مدل نخ پنبه طبیعی و نخ پلی استر عموما در تولید تی شرت جودون کار استفاده می شود . مقدار استفاده از دو مدل نخ ذکر شده در بالا ، تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده تیشرت جودون بعنوان لباس کار خواهد داشت. تیشرت جودون پنبه 30درصد و تی شرت جودون پنبه 70 درصد از محبوبیت خاصی در بین خریداران لباس کار برخوردار است.

قیمت تیشرت جودون کار

همانطور که در بالا اشاره شد ، اینکه چه مقدار درصد نخ در تولید یک تیشرت جودون کار استفاده شده باشد تاثیر مستقیمی در قیمت نهایی لباس کار دارد.  قیمت تیشرت جودون کار تبلیغاتی با درصد پنبه 30 درصد بین 150 الی 200 هزار تومان است و قیمت تیشرت با 70 درصد پنبه بین 220 الی 250 هزار تومان در بازار لباس کار است. در صورتی که به فکر خرید تیشرت جودون کار ارزان قیمت هستید می توانید از نوع 100 درصد اسپان خرید کنید که قیمت تقریبی آن بین 120 الی 135 هزار تومان است که به نوعی جزء لباس کار ارزان محسوب می شود.

چه نوع تیشرت جودون مناسب شغل شما است؟

برای اینکه متوجه شویم چه لباس کار ی از نوع تی شرت جودون مناسب شغل شماست می بایست چند عامل مهم را قبل از خرید یک تیشرت کار و یا لباس کار در نظر داشته باشیم:

1- در چه شرایط آب و هوایی قصد کار کردن داریم: مسلما در نظر داشتن شرایط آب و هوایی که قصد کار کردن را در آن داریم می تواند مهم ترین دلیل خرید تیشرت جودون کار دانست.

چناچه با آب و هوای گرم و شرجی سر کار دارید بهتر از تی شرت جودون کتر 70 درصد پنبه استفاده کنید چرا که به لطف درصد بالای پنبه استفاده شده پارچه آن از تبادل و گردش هوایی بیشتری برخوردار است و یا به عبارت دیگر قابلیت تنفس پذیری بیشتری بعنوان لباس کار دارد. اما اگر در آب و هوای معتدل مشغول به کار هستید می توانید از تیشرت جودون کار با 30 درصد پنبه استفاده کنید چرا که از قیمت کمتری نیز برخوردار است.

2- قصد پرداخت چه مقدار مبلغی برای خرید تیشرت کار داریم : با توجه به شرایط سخت اقتصادی، توجه مشتری عموما به هزینه خرید تیشرت جودون کار یه همان لباس کار است و این مسئله می تواند از دیدگاه خریدار تیشرت بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.

3- هدف از خرید تیشرت برای مصرف خود کارکنان مجموعه است یا بعنوان هدایای تبلیغاتی قصد خرید آن را داریم : در صورتی برای کارکنان خود قصد خرید تی شرت یا همان لباس کار را دارید بهتر است با صرف اندک مبلغ بیشتری تیشرت جودون 70درصد پنبه تهیه کنید و چنانچه قصد خرید تی شرت به تعداد بالا به منظور استفاده بعنوان هدایای تبلیغاتی را دارید ، بهترین انتخاب شما تیشرت جودون کار 30درصد پنبه است.

چه نوع چاپی برای تیشرت جودون کار مناسب است.

اهمیت مسئله تبلیغ بر روی لباس کار  بر کسی پوشیده نیست و کمتر کسی از درج تبلیغ حرفه خود بر روی لباس کار صرفه نظر می کند . شاید در ابتدا نظر خریدارن به دلیل ماندگاری بالا ، گلدوزی لوگو و نام شرکت بر روی تیشرت جودون کار باشد اما با پیشرفت تکنولوژی چاپ رنگی DTF جایگزین بسیار خوبی برای گلدوزی می باشد.

در چاپ DTF علاوه بر اینکه هیچ محدودیتی در تعداد رنگ و شکل لوگو شما در چاپ تی شرت جودون کار را ندارد ، همچنین از قیمت و زمان تحویل بهتری نیز برخودار است. با توجه به اینکه چاپ جدید DTF به نوعی در خورد پارچه لباس کار می رود ، هیچگاه ترک ترک نمی شود و از مقاومت خوبی در شستشو مکرر برخوردار است.

تولیدی تی شرت جودون کار تبلیغاتی

با مراجه به وبسایت فروشگاه لباس کار سعید ، شما خریدار محترم این امکان را دارید که از بین انواع برند و رنگ های متنوع تیشرت جودون کار مناسب خود را انتخاب و تهیه کنید. در مجموعه فروشگاه سعید اکثر برند های تولیدی تی شرت از قبیل POSHKA پوشکا ، مهرشاد MEHRSHAD ، NEXT  ، امیری کو AMIRI CO موجود می باشد.