بلاگ

تی شرت کار و لباس کار

لباس-کار-تی-شرت-قیمت

  بهترین لباس کار و تیشرت کار:

به جهت اینکه به بسادگی توانایی انجام کارهای خود را به نحوه احسن داشته باشید و انواع آسیبها پیشگیری کنید، می‌بایست قوانین و استاندارد های موجود در این زمینه را رعایت و به درستی اجرا کنید.

این قوانین شامل پوشیدن لباس کار در محل فعالیت و استفاده از عینک و دستکش ایمنی و پیشبند مناسب برای اجتناب از پرتاب شدن اشیاء که ممکن است باعث ایجاد پاره گی لباس و یا آسیب به فر شود. از مزایای پوشیدن کفش کار ایمنی می توان به جلوگیری از وارد شدن ضربه به پا و حتی از سقوط اجسام بر روی انگشتان پا جلوگیری اشاره نمود. و این دلیل می‌شود که در کار از آسیبها دور بمانید. این که در شغل خود از چه نوع لباس کاری و مدلی باید استفاده کرد، لباس کار سعید شما را برای این کار راهنمایی می‌کند.

هر لباس کار از پارچه های گوناگونی تولید می‌شود و این دلیل که در هر صنعتی لباس مخصوص و در مدل‌های گوناگون باید تهیه شود.
مدل لباس کار  باید طوری باشد که در آن صنعت که مشغول هستید باعث اذیت شما نشود و فعالیت بدنی شما را محدود نکند که فرد بتواند به آسودگی با آن لباس کار به کار خود به بهترین نحو ادامه دهد.لباس کار سعید با در نظر گرفتن این که کار شما به چه نوع پارچه ای از لباس کار و چه طرحی از آن احتیاج دارد، لباس را به قیمت رقابتی به بازار عرضه می‌کند.
اصلی‌ترین کاری که می‌بایست در صنعتی مورد توجه باشد، استفاده صحیح از وسایل ایمنی است که باید در آن دقت کرد به خصوص در کارهای سخت و مخاطره آمیز که آسیب های گوناگونی ممکن است گریبانگیر فرد شود،شامل جوشکاری اجسام، برش‌کاری قطعات فولادی، معادن و غیره که خطرات جانی و مالی در آن کارها بسیار است و باید نحوه پوشیدن لباس‌ها به درستی و صحیح باشد و پارچه آن طوری باشد که بر روی فرد اثر نگذارد.
بعنوان مثال در کار جوشکاری می بایست علاوه بر استفاده از لباس کار مناسب از عینک محافظ چشم و دستکش ایمنی که از برخورد اشعه های مضر به پوست نیز همزمان استفاده نمود.استفاده از پوشش های ایمنی در صنعت برش‌کاری همانند صنعت جوشکاری است ولی برای فعالیت در معادن استفاده از کلاه کار ایمنی اجباری می باشد.اصل اول در هر کاری رعایت قوانین و استاندارهای ایمنی می باشد که در صورت اجرای صحیح آن دیگر شاهد بروز حادثه های ناگوار برای افراد در محیط کار نباشیم و شاهد پیشرفت روز افزون صنایع کوچک و بزرگ باشیم.