بلاگ

لباس کار تبلیغاتی,چاپ روی لباس,ارزان ترين لباس كار

لباس-کار-تبلیغاتی-تی-شرت-کار-روپوش-آشپزی-ارزان

آیا لباس کار را می توان بعنوان یک هدیه تبلیغاتی در نظر گرفت ؟!

با نزديك شدن به روزهای پايانی سال و توقع مشتریان برای دریافت یک هدیه تبلیغاتی ، شرکتهای بزرگ برای قدردانی از مشتريان و يا تبليغ محصولات و خدمات خود، اقدام به خريد هدايای تبليغاتی مي كنند.

شايد اولين هديه تبلیغاتی كه به نظرمان بیاید ، سر رسيد و لوازم تحرير باشد ولي با گران شدن كاغذ ، خريد آن به صرفه و معقولانه نمی باشد.

پس بهترين هديه تبليغاتی كه هم از نظر قيمت مناسب باشد و مهمتر مورد پسند و استفاده مشتری باشد، مي توان به لباس كار اشاره نمود.
موارد مصرف لباس كار با بالا رفتن استانداردهای شغلی بسيار وسيع و گسترده مي تواند باشد به طوری كه مورد استفاده بالای ٦٠ درصد افراد مشغول بكار مي باشد.
به عنوان مثال اگر در زمينه فروش لوازم يدكي ماشين آلات سبک و سنگین،ابزار و يراق و شغل هاي كه طرف مصرف كننده آن می بايست لباس كار بر تن داشته باشد ، می توانيد از لباس كار ٢تكه (كاپشن و شلوار كار)، يكسره يا سرهمی كار و لباس كار بندي و يا دوبنده كار به عنوان يك هديه تبليغاتی استفاده نماييد.
البته در فصل گرما نيز مي توانيد از تی شرت كار تبليغاتي نيز استفاده كنيد كه طرفداران مخصوص به خود را دارد.امكان چاپ بر روي تيشرت كار براي هرچه بهتر ديده شدن نام مجموعه در قسمت پشت و جلو تيشرت می باشد.
اگر در زمينه لوازم آرایشی و بهداشتی،مواد غذائی و از اين جمله شغل ها فعاليت داريد ، بهترين هديه تبليغاتی روپوش آشپزی و پیشبند آشپزی مي باشد كه هم مانند لباس های بالا فضای مناسبی براي تبليغات حرفه خود بر روي لباس آشپزی و پیشبند وجود دارد.
لباس كار از مواردی است كه در هر محلی كه نياز به كار فیزیکی باشد، بكار مي آيد.

پوشيدن لباس كار توسط مشتري مي توان به عنوان يه تبليغ متحرك دائمی نيز مورد استفاده بگيرد ، البته به شرطی كه نام ، برند و لوگو مورد نظر خود را بر روي آن درج كنيد.
در واقع چاپ تبلیغاتی بر روي لباس كار از هر روش تبليغاتی ديگری موثرتر بوده و هزينه ای كه شما در خريد هديه تبليغاتی نموده ايد، با سود دوچندان به شما باز می گردد.

قابليت خريد انواع لباس كار ، روپوش، پيش بند و تيشرت در فروشگاه لباس كار سعيد فراهم می باشد.
پس از خريد هدايای تبليغاتی بی فايده و كم اثر شامل سررسيد ، خودكار،كيف ، ليوان و ساك تبلیغاتی خودداری کنیم.

در واقع با خريد يك لباس كار كاربردی و مشتری پسند و درج تبليغات دلخواه بر روی لباس علاوه بر كسب نهايت رضايت مشتری ، بطور ناخودآگاه تبليغات روي لباس به او ديكته مي شود و به بطوری كه از برند شما به خوشنامی نزد دیگران یاد می کند.
از نگاه ديگر با هديه يه لباس كار به فرد مورد نظر ، او را از هزينه كردن براي خريد لباس كار منصرف كرده و به سبب اين امر مشتري بنحوی مديون شما می گردد و براي جبران هديه تبليغاتی شما ، با خريد و استفاده هر چه بيشتر از محصولات و خدمات شما و يا ممكن است كه ديگران را به خريد از شما مجاب كند.
شمار افرادی كه لباس كار را جايگزين سایر هدايای تبليغاتي مي كنند در حال افزايش است و اميدوارم شما هم پس از مطالعه اين مقاله نسبت به خريد لباس كار مورد دلخواه خود اقدام كنيد.
تنوع لباس كار و رنگ بندي آن در فروشگاه لباس كار سعيد بسيار وسيع است به طوری با هر سلیقه و میلی در انتخاب يك لباس كار مناسب همسو می باشد.

همانطور که میدانید چاپ لباس کار به 3 روش ممکن است :

مقایسه کیفیت انواع چاپ لباس کار :

1- چاپ لباس کار به روش سیلک

  • کیفیت نمایش بصری :ضعیف
  • کیفیت ماندگاری : متوسط
  • مقرون به صرفه بودن : عالی
  • میزان سرعت در تحویل : متوسط

2- چاپ لباس کار به روش حرارتی/کامپیوتری/کاتری

  • کیفیت نمایش بصری :عالی
  • کیفیت ماندگاری : متوسط
  • مقرون به صرفه بودن : ضعیف
  • میزان سرعت در تحویل : عالی

3- چاپ لباس کار به روش گلدوزی

  • کیفیت نمایش بصری :خوب
  • کیفیت ماندگاری : عالی
  • مقرون به صرفه بودن : ضعیف
  • میزان سرعت در تحویل : متوسط