بلاگ

2 دلیل مهم که چرا لباس کار ارزان نخریم !

لباس کار ارزان قیمت نخریم!

لباس کار نازل

با اندکی بررسی داخل موتورهای جستجو تقاضا بالای مشتریان به‌ جهت خرید لباس کار کم‌قیمت برایتان مشخص می شود. لباس کار ارزان را از دو سو می توان نگاه کرد:

  • ابتدا لباس کار ی که بها تمام شده کمتری دارد و بی‌گمان در تولید آن باید از پارچه با متریال پایین و قواره ای خارج از استاندارد و دوخت فاقد کیفیت مناسب بکارگیری کرد.
  • دوم نگاه دقیق به مقدار مبلغی که بناست در یک سال برای خرید لباس کار صرف شود یا به تعبیر دیگر چگونه می شود مخارج خرید لباس کار را کاهش بخشید.

اگر برای دنبال خرید لباس کار مناسب با درک جمله آغازین هستید، با افسوس باید گفت: که شما از هوشمندی خود بخوبی استفاده نکرده اید و به فکر صرف مخارج خود نیستید. در این مقاله تلاش می کنیم چراییها اتلاق ما به خرید لباس کار کم‌بها با کیفیت نامناسب را بعنوان تصمیمی غیر هوشمندانه برای حضورتان روشن گری کنیم. فکر کنید شما ابتدا سال شروع کاری در ماه فروردین دست به خرید لباس کار می زنید و بابت کاهش هزینه خرید لوازم ایمنی، لباس کار کم‌قیمت و لباس فرم با قیمت پایین تهیه می کنید. اکنون برای بررسی نتیجه این خرید که از دیدگاه کارشناسان خریدی عاقلانه نیست می پردازیم.

۱ . به جهت متریال پایین پارچه لباس کار ارزان خریداری شده و  میزان درصد زیاد مواد پلی استر داخل لباس ارزان قیمت این لباس در ساعات ابتدایی پس از پروو  مقید به بوی ناخوشایند می شود. اگر در آی و هوای گرم مشغول به کار باشید باعث کلافگی پیشه‌ور شده و گرمازدگی را برای او به دنبال خواهد داشت. این موارد می توانند باعث کاهش بازده اثربخشی شوند.

۲ . در دوخت لباس کار کم‌ارزش، بابت کاهش مصرف پارچه آن با استفاده از الگو های غیر استاندارد و دوخت شلوار با خشتک کوتاه بکارگیری می کنند در فرصت اولیه نشستن و برخواستن، شلوار کار از بخش فاق مقید پارگی می شود. مسأله خشتک شلوار لباس کار از معذل هایی است که بسیاری از دارندگان کارخانه ها در خرید لباس کار با آن برخورد می کنند.

سرانجام تا پایان ماه دوم سال شما با لباس کار ی مواجه می شوید که به جهت مواد پلی استر فراوانی که در پارچه آن استفاده شده، اصطلاحا سطح آن پرز پرز شده، نما نامناسبی پیدا می کند و افزون بر اینکه بوی ناخوشایند آن نامطبوع است. به دلیل الگو بی‌تناسب و خشتک کوتاه شلوار، لباس کار ارزان در قسمتهای مختلف دستخوش از هم گسیختگی شده و نمود نامناسبی پیدا می کند و بی‌گمان باعث ناخشنودی کارگران هم می شود.

در همچین موقعیتی شما به الزام بعد از گذر 90 روز  و یا کمتر دوباره  خرید لباس کار را در اولویت خود قرار خواهید داد و شاید ناگزیر شوید در صورت عدم برگشت تصمیمتان در خرید لباس کار کم‌قیمت تا انتهای سال به دفعات اقدام به خرید لباس کار کنید و هزینه بسیاری را مصرف درخواست لباس کار کارکنان کنید. پیش از بررسی جنبه دوم این مطلب قابل یادآوری است در مقایسه قیمت لباس کار کم‌بها با لباس کار بادوام می توان تفاوتی حداکثر در اندازه چهل درصد لحاظ کرد. اکنون به بررسی نگاه دوم که همان کاهش مخارج یک ساله لباس کار  است می پردازیم.

تصور کنید شما در اوایل سال لباس کار ی خرید کنید که از کیفیت فوق العاده ای بهره‌مند است که با پارچه درجه کیفی بالا، الگو مطابق با استاندارد و دوخت عالی تولید شده است که در این لباس کار خوب درست برخلاف لباس کار کم‌قیمت با آگاهی به پارچه خوبی که دارد مبتلا بوی ناخوشایند نمی شود و به جهت میزان بالای ویسکوز موجود در الیاف آن که با عث می شود که کارگران مبتلا به گرمازدگی نشوند و حس آسانی کامل پس از پوشیدن لباس کار داشته باشند.

الگو لباس کار که به درستی  دارای  خشتک شلوار بلند است و برخلاف لباس کار کم‌قیمت که در بازه زمانی کوتاه تری  گرفتار ازهم خسیختگی در قسمت خشتک و همچنین دوخت شلوار شده بود، ماه های متوالی و حداقل بیشتر از یک سال  هم می تواند در تن خریدار لباس کار از مقاوت بالایی برخوردار با شد.

در برآمد این خرید عاقلانه لباس کار  شما تنها در خرید نخستین حداکثر چهل درصد مازاد پرداخت نموده اید که با عث می شود دیگر تا ماه های پایانی سال از مخارج های مجدد خرید لباس کار مصون بمانید. در ادامه مطلب برای واضح شدن مسئله فوق ، هزینه کرد خرید لباس کار کم‌بها و لباس کار با کیفیت را در زمان یک سال کاری برآورد می کنیم.

ارزش لباس کار ارزان = 190 هزار تومان و مقدار لباس کار ی که مورد نیاز برای 1 سال است = ۳ ست– حاصل خرجکرد خرید طی 1 سال برابر است با 570 هزار تومان

ارزش لباس کار با کیفیت بالا = 390 هزار تومان و مقدار لباس کار ی که مورد نیاز برای 1 سال است = 1 ست– حاصل خرجکرد خرید طی 1  سال برابر است با 390 هزار تومان

فروشگاه بزرگ اینترنتی لباس کار سعید شاپ با اتکا به تجارب بالا بدست آمده در طی سال های متوالی در تولید ، توزیع و فروش خرده و عمده لباسکار ، در جعت ارتقاء سطح ایمنی و منزلت کارگران محترم دست به تولید لباس کار مناسب و مطابق با استاندارد وزارت کار نموده ایم که در مقایشه با بقیه مدل های موجود لباس کار ارزان که توسط تولیدی های متفرقه  به بازار عرضه می شوند استحکام بسی بالاتر دارد و حتی با داشتن نرخ  بهائ بالاتر که متاثر از کیفیت بالا و دوام آن است  موجب کاهش مخارج خرید سالانه یک لباسکار می شود.