بلاگ

از پارچه لباس کار چه می دانیم و 3 دلیل برای انتخاب پارچه فلامنت

استفاده از پارچه لباس کار فلامنت کجراه بهترین انتخاب است

مقدمه آشنایی با پارچه لباس کار

به جرات می توان گفت که مهمترین عامل در خرید لباس کار مقدار پولی است که قصد پرداخت آن را داریم و در واقع پارچه لباس کار است که تاثیر بسزایی در بخش عمده ای از قیمت لباس کار دارد. در ادامه این مطلب تلاش بر این شده است که بررسی دقیقی از عوامل موثر در قیمت نهایی لباس کار که قیمت پارچه لباس کار یکی از عوامل مهم بشمار می آید ، پرداخته شود.

نگاه اجمالی به تنوع پارچه لباس کار کجراه

محبوب ترین یا به عبارتی پر مصرف ترین پارچه برای تولیدی لباس کار ، پارچه کجراه است که به یکی از پارچه‌های مرسوم و پرطرفدار تبدیل شده است که قادر به جلب نظر  تعداد زیادی از خریداران لباس کار شده است. نام پارچه‌های کجراه برگرفته از خطوطی کجی است که در بافت پارچه لباس کار انجام شده است که تفاوت محسوسی به علت بافت منحصر به فرد خود با سایر پارچه های موجود در بازار دارد.

تنوع خوبی در کیفیت و جنس پارچه لباس کار کجراه در بازار موجود است که عموما بصورت طاقه 50 متری با عرض 5/1 متر قابل تهیه می باشد. 3نوع الیاف امکان دارد تولید پارچه لباس کار استفاده شود که شامل پارچه کتان کجراه ، پارچه فلامنت کجراه و در آخر پارچه ویسکوز فلامنت است که هر یک ویژگی منحصر به فرد خود را دارد.

با توجه به اسامی پارچه‌‌های لباس کار فوق الذکر پر واضح است که پارچه کتان از نخ طبیعی پنبه (گیاهی) ، پارچه فلامنت کجراه از نخ فلامنت و پارچه ویسکوز از ادغام نخ های ویسکوز و فلامنت در یکدیگر می باشد.

شایان ذکر است پارچه‌های اشاره شده در پاراگراف بالا جز تاپ ترین مدل های پارچه‌ کجراه لباس کار هستند، که در ادامه مطالب ذیل بیشتر و موشکافانه تر به مشخصات قیمتی پارچه فلامنت کجراه اشاره خواهیم نمود.

مصارف پارچه فلامنت کجراه در کجاست؟

به طور حتم به دلیل ویژگی های منحصر به فرد پارچه فلامنت کجراه که مقاومت و استحکام پارچه یکی از مهمترین دلایل خوبی این نوع از پارچه است تولیدی های لباس را مجاب به استفاده برای تولید لباس کار تهیه شده از پارچه فلامنت کجراه می کند. امروزه کلیه البسه مورد نیاز مشاغل از قبیل لباس کار 2تکه، لباس کار بندی و سرهمی کار ، روپوش بلند کارگاهی و لباس کار زنانه از پارچه فلامنت کجراه در تولید آنها استفاده می شود.

اگر قصد خرید لباس کار ، لباس فرم کار ، لباس کار زنانه و سایر البسه مناسب را دارید مطمئن شوید که لباس کار مورد نیاز شما حتما باید از جنس فلامنت کجراه باشد.

دلیل استفاده از پارچه فلامنت در تولید لباس کار چیست؟

موارد زیادی از دلایل است که یک تولیدی لباس کار از پارچه فلامنت کجراه برای تولید لباس کار استفاده می کند. اولین دلیل یا شاید مهمترین آن قیمت ازران و مناسب هر متر پارچه فلامت مورد استفاده در تولید لباس کار است. هیچ پارچه موجودی در بازار نمی تواند از لحاظ مقاومت و استحکام همانند پارچه فلامنت کجراه باشد و از قیمت بالاتری برخوردار نباشد. قیمت امروز پارچه فلامنت کجراه برای تولید لباس کار بین 60 الی 80 هزار تومان در هر متر می باشد که با توجه به نوع پرداخت در زمان خرید پارچه لباس کار این قیمت دستخوش تغییر می شود.

دومین دلیل در دسترس بودن این نوع از پارچه می باشد. با توجه به مصرف بالای این پارچه توسط تولیدی های لباس کار ، تعداد بیشماری از نساجی های فعال در کشور مشغول تولید هستند و کمتر زمانی پیش می آید که با کمبود پارچه لباس کار مواجه بشویم.

پس با توجه به دسترس بودن همیشگی و قیمت ارزان و همچنین کیفیت مناسب پارچه ، این 3 دلیل بهترین اتفاق ممکن برای تولید یک لباس است که در نهایت با قیمت تمام شده کمتر و بدون افت کیفیت ، خریدار محترم با رضایت کامل اقدام به استفاده از این محصول می نماید.

تفاوت پار چه های فلامنت کجراه در چیست؟

شاید با مراجعه به بازار پارچه فروشان متوجه تفاوت قیمت بین پارچه های فلامت کجراه بشوید و دلیل این تفاوت برای شما سوال برانگیز باشد.  لمس پارچه یکی از شاخصه های مهم در تشخیص میزان کیفیت پارچه است.

در ابتدا وزن پارچه در قیمت نهایی آن بسیار تاثیر گذار است. بهترین پارچه های فلامنت لباس کار ، در وزن 290 الی 295 گرم در متر تولید میشود که از ضخامت پارچه قابل تشخیص است. براق بودن و خشکی سطح پارچه نشانه خوبی برای کیفیت بالای پارچه نیست و حاکی از آن است که مقدار پلی استر استفاده شده در الیاف پارچه بسیار بیشتر بود که همچنین توجیهی برای ارزان بودن پارچه نیز می باشد.

درصورتی که پارچه مورد نظر دارای ضخامت مناسب و سطح نرمی باشد، رنگ استفاده شده در این نوع نیز مناسب بوده و مقاومت خوبی در شستشو های مکرر لباس کار دارد.

برندهای معتبر در تولید پارچه لباس کار

بیش از 100 نساجی در کل کشور مشغول تولید پارچه لباسکاری هستند اما همه آنها اسم و اعتبار کافی را برای جلب رضایت مشتری بدست نیاوردند. در واقع 4 برند معتبر و قابل اطمینان برای خرید پارچه لباس کار به شما پیشنهاد می شود. 4 تولید کننده پارچه فلامنت کجراه عبارت است از زرین پود ، نیک بافت ، فدک و بروجرد که شما می توانید با خیال آسوده پارچه مورد نظر خود را تهیه کنید.

در فروشگاه لباس کار سعید ، اکثر لباس های تولید شده و قابل فروش از پارچه فلامنت کجراه با کیفیت 305 گرم مات و تضمین رنگ استفاده شده است.