بلاگ

ویژگی های مهم در زمان خرید لباس فرم نگهبانی چیست؟

خرید لباس فرم نگهبانی از فروشگاه سعید

آشنایی کامل با لباس فرم نگهبانی

وجود دستورالعمل‌های استفاده از لباس کار مناسب در هر نوع از بیزنسی بسیار مهم و تاثیر گذار است چرا که کارکنان را وادار به استفاده از  لباس کار مناسب و شیک در محل کار خود می نماید که موجب آسودگی خاطر کارفرمایان از بابت اینکه که کارکنانشان با جلوه ای استاندارد و مشتری پسند در راستای حفظ شان و منزلت شرکت در تمامی تعاملات چهره به چهره با خریداران حضور  موفق آمیز خواهند داشت.

وجود اینگونه از استاندارد‌های لباس کار جهت کمک به افراد در جهت حفظ ظاهر شایسته، شیک، و عاری از هرگونه نقصی به شکل کاملا حرفه‌ای برای تعامل بهتر با خریداران امری ضروری است. از اثرات مثبت جانبی استفاده از لباس کار استاندارد در محل کار می توان به افزایش روحیه کارکنان اشاره نمود که این امر سبب افزایش راندمان افراد و همچنین خلق و خوی خوب پس از استفاده از لباس کار می شود. همچنین یکی از پیام های استفاده از لباس کار شیک می تواند در ابتدا احترام به محل کسب و کار و در وحله دوم احترام به خریدار لباس کار باشد.

اشاره به بعضی از اینگونه استاندارهای لباس کار.

از کارکنان قسمت اداری خواسته می شود که از لباس‌ فرم اداری که شامل پیراهن مردانه و شلوار پارچه ای فاستونی و بعضا بهمراه کت استفاده کنند، فقط در صورتی که نوع وظیفه محوله به آنها به شکلی باشد که استفاده از لباس فرم اداری مقدور نباشد ، می توانند با لباس کار از نوع دیگری به کار خود ادامه دهند.

افراد مشغول در بخش اداری همواره می بایست از ظاهری مطلوب و کاملا رسمی برخوردار باشند. این انتظار از همگی کارکنان مورد خواسته است که همیشه با لباس کار اداری شسته شده و اتو کشیده با رعایت استانداردهای پوششی در محل فعالیت خود در کسب و کار حضور بعمل بیاورند.

استفاده از  لباس‌ کار هایی با اشکال و علامت های نامناسب در مجل کار شایسته نمی باشد.

ضخامت پارچه لباس فرم اداری می بایست به صورتی باشد که لباس زیر آن جلوی نداشته با شد.

آشنایی با لباس فرم نگهبانی

لباس کار فرم حراست یا لباس فرم نگهبانی از ست شدن پیراهن مردانه، شلوار پارچه ای ، کمربند و کاپشن پلیسی بصورت همزمان می باشد. استفاده نگهبان و یا حراست از اینگونه لباس کار ها در محل کار برای متمامیز بودن از مردم عادی می باشد.

پیراهن کار نگهبانی شامل 2جیب بر روی سینه و 2 عدد پاگن در قسمت سرشانه به منظور استفاده از درجه مربوط محل کار تولید می شود. شلوار نگهبانی از نوع پارچه ای یا به اصطلاح فاستونی می باشد که محبوب ترین رنگ مورد استفاده در بین نگهبانان مشکی و سرمه ای است.

در زمان خرید لباس فرم اداری یا نگهبانی به چه نکاتی توجه کنیم

لباس فرم اداری یا نگهبانی همانند لباس کار کارگران دارای نکاتی مهم است که خریدار می بایست قبل از خرید به آن توجه کند. از مهمترین ویژگی های لباس فرم اداری که کیفیت آن بر آن اساس سنجیده می شود ، پارچه مورد استفاده در تولید لباس نگهبانی یا لباس فرم اداری است.

برای پیراهن مردانه لباس فرم نگهبانی و یا اداری معمولا از پارچه تترون استفاده می شود و علت این امر خنک بودن در زمان استفاده در محیط های سرباز و گرم است. البته تترون های نازک هم چندان کارآمد نیست و در شتستشو های مکرر سطح پارچه صدمه دیده و لباس فرم نگهبانی زودتر از موعد کهنه می شود.

مرغوب و بهترین پارچه لباس کار نگهبانی تترون بروجرد است که علاوه بر ضخامت مناسبی که دارد از لطافت و نرمی خوبی هم بهره می برد که البته به نسبت پارچه تترون البرز و آیکو از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

برای شلوار پارچه ای یا همان فاستونی هم برند های مختلفی در تولید آن مشغول به فعالیت هستند. براق نبودن پارچه شلوار کار نگهبانی و ضخامت مناسب پارچه حاکی از کیفیت مطلوب شلوار اداری می باشد.برند مطهری یکی از تولید کنندگان مطرح در تولید پارچه فاستونی می باشد که مقدار درصد پنبه بیشتری در پارچه های خود به نسبت سایر رقبا استفاده می کند و همین درصد بالای پنبه در شلوار کار نگهبانی لطافت و ضخامت مناسبی به آن می دهد. ذکر این نکته مهم است که قیمت شلوار نگهبانی با پارچه مطهری بسیار بالاتر از سایر شلوار های نگهبانی تولید شده توسط برندهای مشابه شامل عالیجناب و مرینوس می باشد.

استفاده از کاپشن زمستانی پلیسی نیز در بین کارکنان بخش نگهبانی نیز مرسوم است و جزی از لباس فرم نگهبانی آنها در فصل زمستان به شمار می آید. یک کاپشن پلیسی خوب می بایست دارای رویه شمعی پشت لاستیک باشد که تقریبا نفوذ آب و باد به داخل آن غیر ممکن شود. در داخل کاپشن پلیسی از آستر پشم شیشه برای جلوگیری از نفوذ هوای سرد به داخل استفاده شده است که معمولا کاپشن های پلیسی دارای جلیقه جدا شونده هم هستند که در شرایطی که هوا سرمای بالایی ندارد ، نگهبان می تواند جلیقه داخلی کاپشن پلیسی را که با زیب وصل شده است را جدا کند.

در قسمت سرشانه کاپشن پلیسی از 2 عدد پاگن جهت استفاده از درجه نگهبانی استفاده شده است و قسمت بازوی آن دارای جیب  مخصوص جهت استفاده از بیسم می باشد.

در صورتی که به دنبال خرید لباس فرم نگهبانی یا یونیفرم اداری مناسب هستید ، می توانید با مراجعه با فروشگاه اینترنتی لباس کار سعید از تنوع بی نظیر البسه های کار موجود دیدن فرمایید و رضایت خوبی پس از خرید داشته باشید. همچنین دوخت علائم بر روی لباس فرم نگهبانی از قبیل security و پرچم ایران امکان پذیر است.